Kiinanruusu

Pienen tauon jälkeen jatkan taas kasvieni esittelyä. Tämä kasvi mulla on ollut vaan reilun kuukauden verran. Kauniit keltaiset kukat tässä, vai mitä sanotte :)

1274126664_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä kiinanruusussa oli kirvoja, jotks huomasin vasta pari päivää sen jälkeen kun olin tämän ostanut. Suihkuttelin sen muutamaan kertaan mäntysuopaliuoksella ja ei ole enää kirvoja näkynyt. Onneksi :)

Esittelin tuossa aiemmin mun kaksi kliiviaani. Nykyisin mulla on niitä vaan yksi, sen pienemmän juuret mätäni. Harmittaa kun se oli sen isomman poikanen ja olisi ollut mukava saada itse kasvatettu kasvi.

Samoin mulla on ollut kaksi pullojukkaa. Tänään jouduin heittämään toisen niistä pois. Sitä oli jo pitkään vaivannut jokin, ja tänään huomasin sen olevan mennyttä. Luultavasti ripsiäiset oli asialla. Höh.. Laitan siitä jäljellä olevasta pullojukasta kuvan seuraavaan postaukseen :)